Je hoort weleens over een man of vrouw van de wereld.. Maar wanneer ben je dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.2K

Antwoorden (5)

dat wordt vaak gezegd als je veel voor anderen betekent.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dan wordt vooral bedoeld voor mensen uit ontwikkelingslanden, dat je veel dingen opzegt om je volledig voor hen in te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ben je, als je je thuis voelt in iedere situatie, in iedere omgeving, maar vooral in het rijkere deel van de bevolking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt over het algemeen gezegd van mensen met veel levenservaring. Die al veel hebben meegemaakt en op de meeste dingen een wijs antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een Genieter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een uitdrukking waarmee iemand bedoeld wordt die een brede algemene ontwikkeling heeft, veel doet en ziet van de wereld, zich thuis voelt in diverse groepen en kan meepraten over veel onderwerpen.