Wat betekent dat rechthoekige witte bord met een rode rand en een rode H in het midden?

In belgie zie je op gevels van gebouwen vaak een wit bord met een rode rand en een H erin.
Wat betekent dit bord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ze weten dat het een huis is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou kunnen, grapjas :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helikopterlandplaats? ;)
Amadea
12 jaar geleden
Is het bord rond, vierkant, rechthoekig of in driehoeksvorm?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de vraag staat rechthoekig, dus denk dat dat het nog steeds is :)
Amadea
12 jaar geleden
Oh, stom, ik was uitgegaan van de informatie in de toelichting...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geeft niets hor, gebeurt mij ook wel eens :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Halte? Hotel?
Op zoek naar het bord wel wat lolligs gevonden: http://www.autoblog.nl/archive/2010/04/03/handig-verkeersbord-voor-hoeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahah is ook leuk, maar niet wat ik zoek :)

Antwoorden (2)

Hospitaal
dat wordt daar met rood aangegeven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat denk ik niet, want die borden staan ook op woningen op diverse locaties
Deze verwijst naar een ziekenhuis