wat betekend ^^ ? ik zie het wel eens aan het eind van een zin staan en dan denk ik, wat bedoelen ze daar nou mee? zou een van jullie het miss weten?

bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (7)

Het is gewoon een blije smiley net als ":)"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een soort van aardige bescheiden smiley, ^^,
Als je het zo probeert te zien, die komma is dan een soort mond, en dan kijken of je er een soort van gezichtje erin ziet snapje:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een vrolijke emoticon waarvan je alleen de ogen ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een emonticon die bly is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie het als 2 opgetrokken wenkbrauwen die vragend zijn (door het vraagteken). Een soort emoticon dus dat je plaatst als iets niet helemaal duidelijk is.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik denk dat de 2 'dakjes' gezien worden als ogen.
De Japannerse gebruiken dit voor ogen. Het vraagteken betekent dan dat iets niet duidelijk is.
Het is dus een Japanse emoticon.
amc
12 jaar geleden
Het komt van de anime en manga tekenstijl, geloof ik. Tenminste, mensen die ik ken die anime kijken gebruikten ze eerder dan andere mensen die ik ken.
Het is bedoeld als de bovenkant van een lachend onschuldig gezichtje.
Bijvoorbeeld, 'ik heb mijn huiswerk al lang af hoor ^^'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen waar ik mee chat gebruiken het als wenkbrauw wiebel: ^^
twee wenkbrauwen die op en neer gaan.