Wat staat er geschreven op de muren bij de schuiplaats van Gadaffi, waar hij is gevonden/doodgeschoten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je Kadaffi bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je ook als Gadaffi schrijven, omdat het een vertaling is uit het Arabisch zijn er verschillende schrijfwijze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel inderdaad Kadaffi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de muren naast die "buizen" waar ze hem gevonden/doodgeschoten" hebben staan grote duidelijke teksten (arabisch ofzo?) geschreven... Ik vraag me af wat daar staat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hierbij een link waar de teksten te zien zijn:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/10760710/__Hier_zat_Kaddafi_verscholen__.html?sn=buitenland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen drukwerk en bekeerd zijn we ook al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, maar wat staat er nou écht?

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat het teksten zijn die er al langer stonden (bijv. Graffiti) en die niets met de dood van Khadaffi te maken hebben. De meeste kans om er achter te komen is om een krant mee te nemen naar Arabische mensen die je kent, bijv. Turkse of Marokkaanse mensen. Deze mensen kunnen je zo vertellen wat er te lezen staat.