Weet iemand of de film "déja s'envole la fleur maigre"(1963) van Paul Meyer nog ergens te verkrijgen zou zijn? Het is een film over de Borinage.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via internet is het niet te vinden....Mischien zelf branden?

Het beste antwoord

Het is een film waarover veel wordt geschreven op Internet, maar hij lijkt niet direct te koop of eenvoudig verkrijgbaar. Wel zit in Belgie een bedrijf dat heet La Mediatheque. Zij hebben de film in hun bezit op VHS videoband. Mogelijk kun je hen een mail sturen en via hen een kopie van de film in bezit krijgen. Ook lenen zij films uit, dus als je hem echt graag wilt hebben kun je naar Belgie rijden, de film lenen en hem misschien zelf kopieren.

Lees meer hierover via onderstaande links:

http://www.lamediatheque.be/loc/index.php

http://www.lamediatheque.be/med/rech_n.php?ser=&intervenant=&titre=d%E9ja+s%27envole+la+fleur+maigre&morceau=&descripteur=&label=&ref=&supa%5B1%5D=1&supa%5B2%5D=1&supa%5B3%5D=1&supa%5B4%5D=1&supa%5B5%5D=1&supa%5B7%5D=1&supa%5B6%5D=1&supa%5B8%5D=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met heel veel dank!