Tas gestolen, wat moet ik precies doen?

Hoi, ik zit op De Nieuwe School in Amsterdam centrum. Mijn tas is gestolen. Wat erin zat; biologie boek, scheikunde boek, wiskunde B boek, etui met pennen potloden een gum geodriehoek normale rekenmachine, schriften, een grafische rekenmachine, MTV agenda en een bril. Het is ongeveer van 15:10 tot 15:15 gebeurt. Ik ben naar de leiding geweest en die zegt dat ik moet wachten tot morgen omdat dat er een vergissing geweest kan zijn. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wachten.

Antwoorden (2)

aangifte bij de politie doen, dat moet je zo snel mogelijk doen, als het toch een vergissing is, kun je dat dan weer melden bij de politie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het eerst aan de directeur vertellen, maar als het er niet uitkomt, dan de politie.