Binnen hoeveel tijd worden Turkse mensen begraven? zie uitleg

Persoon overlijdt in Nederland maar wordt in Turkije begraven binnen welke gestelde tijd moet dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Er zijn geen wettelijke termijnen waarbinnen een repatriëring moet gebeuren. De kist wordt als vracht behandeld met een hoogste prioriteitsklasse. Dat betekent dat het vervoer van de kist voorrang krijgt en
dat bij een vol vliegtuig andere vracht moet achterblijven. Voor moslims geldt dat ze zo snel mogelijk moeten begraven worden liefst binnen de 24 uur. Dit is zelden haalbaar. Een repatriëring verloopt doorgaans vlot en duurt 2 tot 6 dagen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zo snel mogelijk, maar vorig jaar bij een tante van mijn moeder duurde het iets langer, omdat het eigenlijk beter is dat alle familie aanwezig is maar meestal dus in 24 uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@epemaste dat is gewoon zodat die gene snel naar de hemel kan gaan en rust heeft (: