Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Ik heb laatst mijn hand verbrand met vuurtje maken ik zei dat ik was gevallen met de fiets een vrouw van de ehbo is een vriendin van mijn moeder en die weet het maar ik moet haar binnenkort nog een bloemetje brengen hoe kan ik tegen die vrouw zeggen dat ik liever niet heb dat zij het tegen mijn moeder zegt want ze is wel een goede vriendin van mijn moeder en als mijn ouders horen dat het door vuurtje stoken gekomen is krijg ik waarschijnlijk de nodige problemen thuis en dat wil ik liever niet. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hier komt een voorstel:

Dag mevrouw ik kom u nog even een bloemetje brengen omdat u mij toen laatst zo fijn geholpen hebt toen ik bij het vuurtje stoken mijn hand heb verbrand. Ik ben toen erg stom geweest en ik zal dat dan ook nooit meer doen.

Maar ik weet dat u met mijn moeder bevriend bent en die denkt dat ik toen met de fiets gevallen was, want zij weet niet dat het door dat vuurtje stoken komt. Maar zou u dat niet tegen mijn ouders willen zeggen, want dan krijg ik flink op mijn falie (donder) en ik heb mijn lesje wel geleerd.

Toevoeging van mijzelf:

Ik hoop dat dat ook het geval is, want vuurtje stoken is erg dom en daar kunnen de grootste ongelukken van komen. Een voorproefje heb je al gehad.

Succes ermee.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt het uit dat zij niet weet dat jij weet wat zij weet...eeh? Je wil niet dat je moeder het weet en de kans is aanwezig dat ze het een keer uit onschuld zegt. Ik zou het gewoon aan die vrouw uitleggen en begrip voor je situatie vragen. En inderdaad...nooit meer doen!!! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier moest ik even bij puzzelen
Ceeve
12 jaar geleden
Iemand zal het toch moeten weten, je gaat haar toch daarom een bloemetje brengen of ik snap iets niet.
Ceeve
12 jaar geleden
Nou dat zeg ik toch en zij weet toch dat dat door het vuurtje stoken is gekomen, dan klopt het toch allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ging het antwoord toch ook over? Zie tweede alinea "Maar ik weet dat u met mijn moeder bevriend bent..."
Ceeve
12 jaar geleden
Als dat een aardig iemand is, dan snapt ze dat wel, we doen allemaal wel eens iets stoms, dus doe het nou maar zo, dan komt het vast goed.
Nou weten we allemaal wat we weten ik ga slapen.
Omdat zij bij de EHBO werkt heeft zij als ik het goed heb geheimhoudingsplicht over wat er op haar werk gebeurt. Je kunt gewoon tegen haar zeggen wat je hier zelf al geschreven hebt. Als ze een beetje respect heeft zal ze het niet doorvertellen. Ik ben ookvriendinnen met mensen, maar als hun kinderen mij iets in vertrouwen vertellen en ik niet het idee heb dat het noodzakelijk is iets door te vertellen zal ik dat ook niet doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Netjes trouwens dat je een bloemetje brengt. Dat is een compliment waard.