Waarom zou je?

Als je thuis biefstuk hebt, ga je toch niet uit voor een hamburger?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat als je thuis een hamburger hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kut voor je...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Soms heb je gewoon geen geld voor biefstuk...

Andere antwoorden (9)

NOOIT!

Als je met iemand anders het bed wil delen (of de bank, of de duoche, of de nou ja je snapt me vast wel) zeg dit dan tegen je partner, misschien open relatie of verbreek de relatie!!!

Het kan ook niet op het moment dat je partner wel vreemdgaat, verlaag je er niet naar en trap hem/haar het huis uit dan ben je vrijgezel en kan je weer doen wat je wil :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan theoretisch gezien altijd, tenzij je geen relatie hebt, dan kan het niet. Je kunt met elkaar afspreken een open relatie te hebben, maar of je dan de term vreemdgaan nog moet gebruiken is een tweede omdat het sowieso al een negatieve context heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je dr geld, borrelnootjes of bier voor krijgt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
of chips he, daar waren we het al eerder over eens
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oke zolang er nog wel bier bij zit.
wanneer je met je partner hebt afgesproken dat je vreemdgaan van elkaar accepteert. wanneer je elkaar beloofd hebt niet vreemd te gaan, 'mag' het dus niet omdat je dan een belofte met elkaar breekt. (tenzij je daar dus niet zoveel waarde aan hecht)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je het heb afgesproken (open relatie dus) is het dan nog wel vreemdgaan, heet het dan niet eerder het bed delen met verschillende sexpartners naast je eigen partner. Of zoiets?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vreemdgaan is voor mij sex met iemand anders dan je partner. en ja, daar kun je veel verschillende (lees minder negatief klinkende) benamingen voor vinden.
Als je doet alsof met je partner, die zich bijvoorbeeld verkleed als verpleegstertje of zo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
It's only cheating if you don't get caught
(A. Bundy)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lid van No ma'am ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1. It is OK to call hooters 'knockers' and sometimes snack trays
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Membership card?
Vreemdgaan kan theoretisch altijd.

Of je jezelf ertoe verlaagt is een kwestie van moraal en karakter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je je partnert omdraait.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vreemdgaan is een incidenteel seksueel contact waarbij één of beide personen gebonden zijn. De partner(s) is (zijn) daarvan niet op de hoogte. Het kan dus altijd. Hiermee is je vraag wel heel letterlijk beantwoord.
Steeds vaker kiest men voor meer dan één partner tegelijk, waarbij iedere partner een bepaalde invulling geeft. Dit met medeweten van de partner. Polyamorie of polyamory is dan de benaming.