Hoe kan ik meer klanten ''trekken'' naar een verzekeringskantoor?

Ik loop nu stage bij een verzekeringskantoor en ik wil later misschien ook zoiets beginnen en ik dacht laat ik alvast experimenteren met dit kantoor zodat ik het later ook kan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

je kan bij je familie en vrienden informeren of ze misschien nog een bepaalde verzekering niet hebben, of dat ze i.v.m. 1 januari a.s. willen veranderen (met de ziektekosten verzekering dat kan per 1/1/13).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wordt moeilijk, verzekeringen zijn niet echt dynamisch, m.a.w. mensen nemen een verzekering en kijken er dan niet meer naar om!

Om mensen te trekken is het gratis weggeven van iets altijd nog de beste optie (wat hangt af van je budget).

Wat creatiever is om een "toneelstukje" op te voeren voor je pand met bijv. situaties wat er allemaal MIS kan gaan in huis/auto etc. En dan op inhaken: Kijk, dat kan je bij mij dus laten verzekeren.

"Een ongeluk zit in een klein hoekje, een verzekering bij mij dan boek je!"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is toch juist de verzekeringsagent die ervoor zorgt dat je wél naar je verzekeringen kijkt, door af en toe eens langs te komen bv.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja juist, maar de vraag was hoe de verzekeringsagent de mensen naar HEM kon laten komen... precies andersom dus!