Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met wie deel je, je geluk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
566
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zoon.. hebben samen al zoveel meegemaakt dat hij de eerste is met wie ik iets gelukkigs deel...
Daarnaast natuurlijk met mijn partner maar die is vrij nuchter dus moet ik waken dat me dat niet weer bedrukt.. En met mijn ouders en familie want die zien me zo graag weer blij.. daarnaast met mijn vrienden natuurlijk..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met iedereen ; als je gelukkig bent straal je dat uit en straal je het ook op iedereen af, zelfs mensen die je helemaal niet kent of waar je maar heel weinig mee te maken hebt. Een gelukkig iemand kan een hele kamer vol chagrijnen opvrolijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtig verwoord +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal goed Marleen, van zo'n antwoord kan ik nou blij worden :-)) +1

Andere antwoorden (7)

met mijn grote liefde, mijn kind en mijn ouders, omdat hun mij het aller dierbaarste zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik met mijn familie en een vriendin
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zoon.. hebben samen al zoveel meegemaakt dat hij de eerste is met wie ik iets gelukkigs deel…
Daarnaast natuurlijk met mijn partner maar die is vrij nuchter dus moet ik waken dat me dat niet weer bedrukt.. En met mijn ouders en familie want die zien me zo graag weer blij.. daarnaast met mijn vrienden natuurlijk..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met diegene waarmee je ook je verdriet deelt! Anders klopt er iets niet in je relatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn man, mijn kinderen en de paar echte vrienden die ik heb. maar geluk straal je uit dus eigenlijk deel je het met de hele wereld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn teksten (als ik me heel gelukkig voel dan schrijf ik dat op) omdat ik het bij niemand anders kwijt kan zonder gek aan te worden gekeken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik deel mijn geluk met mijn omgeving, ik betrek mijn omgeving bij mijn geluk.
Dus iedereen die binnen mijn omgeving komt kan mee delen, maar ik laat zo maar niet iedereen binnen mijn omgeving, dat moet je verdienen door eerlijk te zijn en oprecht, ben je dat dan ben je altijd welkom.
Dan heb ik ook voor jouw een beetje geluk, misschien wel heel veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding