Hoe wordt bepaald welke posters er in de reclame borden (bv op het perron) opgehangen worden?

Ik zat laatst in de trein en toen zag ik alleen maar posters van één bepaald product ophangen. Moet een producent extra betalen om reclame te maken op bepaalde plaatsen? Of worden deze willekeurig opgehangen, en had de betreffende posterhanger weinig zin om andere posters op te hangen op het perron?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat dat net zo gaat als met alle andere vormen van reclame. Je huurt gewoon de ruimte. Of dat nu in een dagblad is of in een reclamebord maakt dan niet uit. Dus ja, de producent betaald voor ieder bord waar hij zijn reclame in wil hangen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedrijven betalen veel geld om te kunnen adverteren op de meest bezochte plaatsen, zoals stations.