Vaak heeft het te maken met een ervaring in de jonge jaren of de eerste keer met iemand.
Dus nee het is niet aangeboren
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
In je bron staat :
----Fetisjisme wordt vaak in verband gebracht met bepaalde ervaringen in de jeugd van een fetisjist. De eerste seksuele ervaring(en), hoe summier of hoe onbewust soms ook, kan dan herleid worden tot het fetisjisme van de volwassen fetisjist. Het komt echter ook vaak voor dat een fetisjist geen idee heeft waar zijn/haar fetisj vandaan komt.---