Hoi ik woon in Leeuwarden en morgen is inderdaad de loop van Leeuwarden, je kan kiezen voor de 1 km , 5 km en de 10 km.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat zal in verband met de marathon van Leeuwarden zijn die morgen gelopen wordt.

http://loopleeuwarden.nl/loop-leeuwarden/introductie.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien voor morgen?
De Loop Leeuwarden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah heel irritant want ik kwam er krt stage vorig jaar in de thuiszorg niet een tussendoor. Ze organiseren wel
Vaker zulk soort dingen ook met een fietsroute door de stad heen en dan zette ze ook alle wegen af zodat het drukke verkeer er niet doorheen rijdt en er geen gaos ontstaat op de weg