Word het verhaal, mexicaanse griep niet erg overtrokken door de media?

we hebben toch veel meer media nu als vroeger. nieuws is veel sneller de wereld over. vroeger had je ook boten die ziektes mee brachten. en aan elke griep gaan wel mensen dood. waarom word deze griep als zo beangstigend bestempeld?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wordt wel erg overtrokken .20 jaar geleden was het aids virus gevaarlijk.Een jaar of 5 geleden het ebola virus.En nu dat mexicaanse virus.Tevens is er inmiddels al een medicament voor ,tami flue.En ik mag het niet zeggen. Maar als er ineens meer 80 plussers zouden sterven aan die griep, is dat dan een ramp?Tot nu toe komen er jaarlijks bijna 800 mensen om in het verkeer. Als er in dit jaar 700 verkeerdsdoden zouden vallen maar ter compensatie 100 griep doden extra, dan is er eigenlijk nog weinig aan de hand. Toegevoegd na 22 uur: vandaag 4 augustus 2009 is pas de eerste griepdode gevallen.

En ik een paar maanden geleden maar denken dat iedereen met mondkapjes zou lopen? ik heb er nog niet een gezien dus het word wel wat overdreven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100