Dan moet je gaan werken bij een grote multi-national of, als je houdt van een spannend leven, bij de georganiseerde misdaad.
Of, als je houdt van de creatieve draai: hoe gooi ik zoveel mogelijk geld van de burger nutteloos over de balk, bij een van de gemeenten of een willekeurig andere overheidsinstantie.
Bij een kleine onderneming zou ik niet in de leer gaan: die worden te gemakkelijk ontmaskerd, daar is geen eer aan te behalen. Al hoewel je dan wel senller in de gevangenis belandt wat weer een goede leerschool kan blijken.
Veel succes in ieder geval !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wordt accounttant, dan leer je eerst hoe het moet, en daarna hoe je kunt omzeilen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is verboden, window dressing, of wat voor naam je er ook aan wilt geven, het mag niet. Een (goede) accountant komt er wel achter, en indien het ernstig is moet hij dit aangeven. Want met creatief boekhouden KUN je uitkomen op fraude.