Wanneer vinden mensen elkaar aardig? Welke redenen hebben mensen om elkaar aardig te vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Zelfde:
* interesses;
* gevoel voor humor;
* manier van in het leven staan;
* etc.
Maar ook complementair aan elkaar zijn, dus waar de ene iets heeft wat de ander tekortkomt.
Dat is de reden dat Boer Zoekt Vrouw zo populair is. Iedereen wil zien of dit bovenstaande klopt en zo ja bij wie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zoals het bovenstaande beschrijft zijn er allerlei redenen om iemand aardig te vinden. Het schijnt dat de nummer 1 reden DE GEUR is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij wordt het aardig vinden van mensen sterk gestuurd door het feit of je je OP JE GEMAK voelt bij iemand.

Als je iemand ontmoet wiens gedrag maakt dat je je onzeker of gekwetst of vermoeid gaat voelen is er een grote kans dat je die ook niet zo aardig vindt.

Bij iemand waar je iets hebt van: hé lekker, ik kan zeggen wat ik wil en doen wat ik wil, maw je voelt je goed. Zo iemand vindt je meestal wel aardig.
13 jaar geleden
Mensen met een positieve uitstraling worden ook aardig gevonden. Verder is het belangrijk dat je interesse hebt in de ander. Je hoeft niet dezelfde interesses te delen, maar belangstelling tonen doet wonderen.
Daarentegen worden betweters en mensen die overal negatief commentaar op hebben vaak niet (zo) aardig gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is aardig/zijn?

Ik vind persoonlijk iemand aardig als hij alleen al gedag zegt in de lift, gewoon goed morgen zeggen....

Maar aarig zijn en gevonden worden is gewoon jezelf zijn en je medemens behandelen zoals jij het graag ook wilt...

Toegevoegd na 23 seconden:
aarig=aardig