Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zag vandaag op het Centraal station in Utrecht heel veel groepen verklede mensen. Ter gelegenheid waarvan was dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Is vanwege de elf fantasy fair ;) is dit weekend, en mensen gaan vaak verkleed (ik ook) als fee, ridder noem maar op!

En die gaan ook met de trein
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je en veel plezier gewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Bazorg: Ik denk dat je gelijkt hebt. Ze waren inderdaad nogal sprookjesachtig verkleed. Maar wat is die elf fantasy fair dan precies?
Heb er nog nooit van gehoord...
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie hier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elf_Fantasy_Fair
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eleo Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Misschien van die staking van de kerncentrale
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was inderdaad mogelijk geweest. +
Tegenwoordig kan dat ook het gevolg zijn van onze multiculturele samenleving.
Ongeacht welk tijdstip zie je in de grote steden een bonte verzameling van allerlei klederdrachten die ons land kleuren.
Daar wij ze natuurlijk niet allemaal zo goed kennen als de volendamse en zeeuwse klederdracht komen die ons al snel voor al "verkleedkleren"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk toch dat de vraagsteller doelt op mensen die naar de Elf Fantasy Fair gingen;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het blijkt inderdaad de Elf Fantasy Fair te zijn.
Toch een plusje.
Bij Lisse is dit weekend de elf fantasy fair. Dit is een groot evenement waarbij fantasy fanaten bij elkaar komen. Er is muziek, een markt en overal kraampjes om te kunnen eten. De elf fantasy fair is ieder jaar en wordt altijd druk bezocht! Het is een evenement waarbij je je helemaal kan laten gaan. Als je helemaal fan bent van orcs of elfs of wat dan ook, dan kan je je daar helemaal laten gaan. Iedereen heeft er bewondering voor elkaar en niemand kijkt je er raar op aan. Sterker nog, hoe gekker hoe beter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding