dan zijn de meeste mensen in huis en kunnen ze dus op huizen schieten. en ze zijn natuurlijk slechter te zien dan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er niet aan waarmee wordt gebombardeerd het is gewoon zo dat je ze snachts niet ziet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overdag wordt door onbemande vliegtuigjes de zaak in kaart gebracht wat men wil bombarderen. Als dan 'snachts de meeste mensen thuis zijn dan worden die gebouwen bestookt die men wil vernietigen en ik denk dat er dan zo min mogelijk mensen worden gedood. Alleen als men ook mensen wil vernietigen dan denk ik dat ook overdag wordt toegeslagen.