Beschouw jij jezelf als normaal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als "normaal" de norm is, dan zou "doe even lekker normaal" erop toezien dat je op straat spuugt, keihard je telefoon in de trein beantwoord en dus feitelijk "normaal" hufterig gedrag vertoond. De definitie van "normaal" is dus wat mij betreft -niet- "het meest gangbare in de maatschappij"! Conclusie: ik ben dus niet normaal, tenzij de grote groep hufters in Nederland niet normaal is, dan ben ik het weer wel... (jezus, wat is dit eigenlijk een lastige vraag:)

Nee gelukkig niet, ik haat het om normaal te zijn!

Gelukkig niet.

Persoonlijk beschouw ik mijzelf niet als normaal. Maar de meeste mensen doen dat omdat ze al hun hele leven zichzelf gewend zijn.

Nee, ik sta boven ieder mens.

nee ben prettig gestoord

Ik ben de enige normale persoon die ik ken. Ik hanteer dan ook mezelf als norm.

Nee maar niemand is dat toch

Om deze vraag te beantwoorden moet je eerst weten wat de definitie van normaal is.

als ik jij voor jouw zie wel.

Dat ligt eraan wat je standaard is voor normaal. Ik vind mezelf normaal ja en toch vier ik elke dag carnaval volgens de rest.

Als ik normaal was zat ik niet op deze site.

De omschrijving van normaal is onmogelijk vast te stellen. Je kunt wel vaststellen wat gemiddeld of gebruikelijk is. Dus ik beschouw mezelf niet normaal.

Normaal is toch wat de meerderheid van de groep accepteer? Ben dus wel redelijk normaal ja :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100