Als jij het grote boek van Sinterklaas voor 24 uur in handen kreeg. Wat zou je dan als eerste opzoeken?

Dus zou je dan kijken naar wat de goede man over jou had geschreven? Of naar wat er geschreven stond over je kinderen, of je grootste vijand?

Wat zou jij naar kijken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een sinterklaasvraag in juni? Wauw!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag trouwens

Het beste antwoord

[evil mode]
Het hele boek inscannen!

Ik weet niet precies wat sinterklaas allemaal aan gegevens heeft over mensen, maar er is vast een reclame/onderzoeksbureau die ervoor wil betalen.

En anders, SMS sint + je naam + je postcode naar 0000 en zie wat de sint over jou schrijft!
[/evil mode]

:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik zou gelijk m'n vriendin opzoeken natuurlijk :-) En mijn eigen gegevens eruit scheuren :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mwah, maakt niet uit: je hebt het 24 uur in handen, tijd genoeg om iedereen op te zoeken die je wilt opzoeken lijkt mij.
Maar ik denk toch...eerst mezelf. En daarna zou ik het tegen betaling anderen laten lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker commercieel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach ja, in deze bittere tijden moet je toch wel.
Regel een scanner en wat tijd, en uploaden maar:

http://wikileaks.org/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou jaar per jaar opzoeken welk speelgoed er vroeger gemaakt werd en dat vergelijken met nu,en waarschijnlijk tot de conclusie komen dat het nu allemaal rommel uit China is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee sorry, maar dat kan me echt niet boeien. Ik geef het wel aan iemand die zich er vast kostelijk mee kan vermaken. Ik heb het niet zo op 'roddelbladen' :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zou je aan kinderen moeten vragen, zij leggen lijsten aan van wel een meter, maar wij volwassenen zijn de Sinterklaas dus de gulle gever.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinterklaas, en het boek teruggeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Starbless;

Ik kan natuurlijk niet teveel verklappen, maar ik denk dat 24 uur lang niet genoeg is het Grote Boek te doorgronden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst even bij mijn vijanden kijken natuurlijk (o shit, komt dit er natuurlijk ook weer in te staan) smullen geblazen en dan toch even bij mezelf (zo calvinistisch ben ik dan ook wel weer). En dan gauw teruggeven voor ik nog slechtere dingen ga doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grote boek van Sinterklaas ? Sinterklaas ? Wie is dat ?

Toegevoegd op 18-06-2009 07:41:27
Als ik dat boek in handen zou krijgen, zal ik een lege bladzijde opzoeken en daarin schrijven:

Sinterklaas en zwarte piet, allebei bestaan ze niet...