Ik vind alle rassen wel wat leuks hebben eigenlijk, dus heb aan geen enkel ras een hekel.

We hebben zelf een Irisch Soft Coated Wheaten Terrier en dat is wel een heel lief, praktisch en leuk ras.

Ik heb er geen hekel aan, maar een Jack Russel zou ik niet zo gauw nemen. Mij te druk.

Toegevoegd op 10-06-2009 22:53:08
O. sorry, ik dacht dat je honden bedoelde.
Voor katten geld hetzelfde antwoord. Aan geen enkel ras een hekel. We hebben een Snowshoe kater en een Maine Coon poes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol +1 voor je gevatte antwoord :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie heeft het hier over katten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan maar door die andere bocht...
Ik hekel racisten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hekelen is een groot woord, ik werk er alleen niet graag mee samen.

Ik heb bij een McD gewerkt en had verschillende collega's uit Turkije, Nederland en Marokko.
Het liefst had ik een sluitploeg gevuld met Turkse collega's, dat ging snel en goed. De Nederlanders gingen ook prima, maar ik kreeg die andere ploeg gewoon niet gemotiveerd dat wilde niet.
Tja, daarnaast hadden we ook nog een pakistaanse schoonmaakploeg die het groffere schoonmaakwerk deed... daar kon ik helemaal niets mee, die wensten geen opdrachten van een vrouw aan te nemen...
De magische zin: "Ik baas bellen, baas boos, baas jouw baas bellen, jouw baas boos" deed op een gegeven moment wel wonderen :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Precies! Het is er echt niet uit te rammen.
Wij hadden in onze tuin ooit twee rassen gras, het ene was veel moeilijker te knippen dan het andere, maar het had minder zon nodig. Ik had geen hekel, anders had ik die er wellicht wel overheen gehaald. Wel ben ik met de verticuteerhark bezig geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het kappersras! Ik wens die wildknippers niet meer te ontmoeten. Ze halen haren weg en eisen dat ze daarvoor worden betaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, vooral die Kale Kappers!
Nee, af en toe de mens met een (voor mij) goede reden. Ongeacht ras of religie, dit kan net zo goed een Nederlander zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, alle ras-rasegoïsten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is toch het menselijke ras? Heb geen hekel aan mezelf hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een hekel aan tuinkabouters; zij kijken zo schijnheilig uit hun ogen, vooral als er nog bij lachen; jiiigh.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh sorry,dit was niet beledigend bedoeld hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach shit, ja daar heb je het al.
Ik heb geen hekel aan een bepaald ras, waar ik wel een hekel aan heb is hoe sommige mensen zich gedragen bijvoorbeeld mensen die zich beter voelen(meer waard) dan iemand anders en dat ook duidelijk laten merken. en mensen die absoluut geen rekening houden met anderen.
het enige is deze eigenschappen komen wel meer voor bij bepaalde rassen dan bij ander