Wat is een bullet brief?

Ik bedoel geen kogelbrief die soms als dreigement wordt gebruikt door iemand een brief met een kogel te sturen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat is ondergoed
13 jaar geleden
Bepaald mannenondergoed wordt een bullet brief genoemd. Wat nu precies het verschil is met een andere onderbroek is me niet helemaal duidelijk. Bij de BH's wordt een erg puntige BH á la jaren 50, een bullet BH genoemd. Mogelijk dat dat ook met een onderbroek te maken kan hebben.