Loopt dit onverwacht goed af of juist dramatisch slecht?

http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2009/06/trein_rijdt_over_vrouw_heen.html

Graag je opinie hierover...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je goed naar het filmpje kijkt zie je dat op een paar momenten de vrouw ineens enkele meters verder is, zomaar. Nadat de trein weg is en zij opstaat zie je een paar keer groene flitsen rond haar. De trein zelf doet geen enkele poging om af te remmen wat je toch wel zou verwachten als de machinist dit ziet op het spoor.
Kortom ik denk een montage en nog niet eens zo goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als die mevrouw dood had gewild, dan had ze de rail wel als hoofdkussen gebruikt. Ik denk dat ze ondertussen wel dood is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Triest dit.. als dit een geplande poging was....het loopt goed af. voor de machinist.. je moet er niet aan denken wat je tegenkomt. op de voorruit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Objectief gezien: onverwacht goed. Als die mevrouw echt een eind aan haar leven wilde maken: dan dramatisch slecht voor haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat dit een zelfmoordpoging was, maar een stunt om zo te gaan liggen dat je niet geraakt wordt.

Je zou dan kunnen stellen dat het goed afloopt. Ik weet niet hoe goed ze het voorbereid heeft, dus of dit verwacht of onverwacht goed afloopt kan ik niet beantwoorden. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze wilde duidelijk niet dood maar iets bewijzen, of een bizarre hobby uitvoeren. Anders was ze wel overdwars gaan liggen. Maar waar ik over nadenk bij dit soort dingen: hoe kun je van tevoren bedenken hoe je precies moet gaan liggen om vervolgens weer op te kunnen staan? Je kunt dit niet in de praktijk oefenen lijkt me.

Dus ik zou zeggen onverwacht goed. Als ze werkelijk zelfmoord had willen plegen, was ze echt niet meer opgestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opzich zou je vrij eenvoudig kunnen inbreken op een plaats waar treinen worden opgeslagen, om de onderkant ervan te bestuderen. Maar goed, je loopt altijd een risico inderdaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Ruud precies mijn gedachte... het is en blijft centimeterwerk en een onvoorstelbaar risico wat iemand bereid is om te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan heb je toch wel lef...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lef is nog heel zacht uitgedrukt. Maar als ze niet was opgestaan was het dan ook nog lef geweest? Ik vind het woord onzinnig ook wel op z'n plaats, naast lef.
Als je goed kijkt heeft ze niet helemaal niets overgehouden aan deze crash. Ze buigt voorover door een pijnscheut en ze wankelt weg van het spoor.

Ik denk dat de pijnsensatie die volgde op de poging haar bewustzijn heeft verhelderd en dat ze zelfmoord niet langer als een optie ziet. Ze neemt ook duidelijk in hoog tempo afstand van de pijn inflictor(het spoor).

Dit loopt volgens mij voor haar onverwacht goed af.
Het zou ook wel heel erg moedig zijn geweest om je hoofd op de rails te leggen overigens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zoiets denk ik ook... +1
Ben het met reactie heirboven eens.

Fake filmpje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij wilde ze gewoon stoer doen en wist ze dat ze niet geraakt zou worden als ze op die specifieke plaats ging liggen. Misschien wel een weddenschap om geld.
Als ze zelfmoord had willen plegen had ze zich wel voor de trein gegooid, dwars over de rails gaan liggen of blijven liggen om op de volgende trein te wachten.

Toegevoegd op 03-06-2009 18:32:39
Misschien was het gedeelte waar ze ging liggen, van te voren wel een beetje uitgegraven, waardoor ze dieper kwam te liggen.
Na het nogmaals bekeken te hebben, denk ik steeds meer dat het gewoon allemaal nep is.