Wat vind je fijner in een persoon, constantheid of spontaniteit?

Ik snap dat het ook van de situatie afhangt, maar als je het over het algemeen bekijkt heb je dan liever constante mensen om je heen of spontane (dus zowel op werk als thuis enz.)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ha, die Derko; Ik ben nogal gesteld op harmonieuze types. Dan zou je denken dat ik dus een voorkeur heb voor constante, of misschien beter gezegd; serieuze, voorspelbare types. Is in wezen ook wel zo, maar juist dan snak je soms naar wat meer spontaniteit. Lijkt me heel verfrissend zolang het niet al te vermoeiend wordt. Constante spontaniteit wordt op den duur toch ook weer voorspelbaar....

Constantheid. Ik hou gewoon van zekerheid. Dat neemt niet weg dat spontane mensen niet constant kunnen zijn.

Constantheid...nooit verassingen, altijd alles goed doordacht...het leven is al druk genoeg!

Spontaniteit, het leven is niet constant en er valt niets te plannen. Dan heb ik liever mensen om mij heen die goed met nieuwe zaken kunnen omgaan.

Dat ligt aan de persoon. Bij mijn ouders vind ik constantheid fijner, bij mijn vriendin spontaniteit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100