Je bent niet verplicht om je naam en adres op het pakket te zetten.
Ik doe het altijd wel,want stel dat er wat gebeurt,dan kan het altijd weer retour afzender.
En meestal stuur ik degene waar het naar toe gaat even een mailtje wanneer hij het pakket kan verwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, dit kun je eenvoudig doen met een pakketzegel van TNT.

Als je een pakketzegen gebruikt dan bestaat deze uit meerdere gedeelten. Op het gedeelte wat je wegstuurd hoef je alleen de geadresseerde te vermelden. Tevens staat er automatisch een track & trace code op. Diezelfde code staat op je verzendbewijs.

Je kan deze per stuk kopen of in grotere aantallen. Tot 10 kg kost een pakketzegen 6,75 euro

Toegevoegd na 10 minuten:
pakketzegeN = pakketzegeL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk.
Er worden genoeg anonieme paketten en brieven verstuurd.

Je kunt iets gewoon wegsturen.
Maar handig lijkt het mij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan dat. Maar je hebt kans dat de geadresseerde het pakket weigert als hij niet weet wie de afzender is. En voor de post is het dan lastig om het "retour afzender" te sturen.