Zijn de GV-ers die nu vragen en antwoorden, zogenoemde avondmensen? Heerlijk toch die rust en inspiratie?

Heet het tegenovergestelde zogenoemde dagjesmensen of vergis ik me?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

lol, Ja ik ben zeker een avondmens.

Vraag me 's ochtends om wakker te worden, ik zal het niet doen. Vraag me wakker te blijven en ik sta voor je klaar...

Rust en inspiratie; heerlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Ik persoonlijk ben wel een avondmens. Hoe goed ik mijn best ook doe ik kan niet voor een uur of 2 slapen en vroeg opstaan is al helemaal een ramp. Het tegenovergestelde van een avondmens heet trouwens een ochtendmens ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Noem het maar nachtbrakers, maar we sluiten de zaak normaal om 02.30.De mod's in ieder geval wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben wel een avondmens ja. Heb dat volgens mij vandaag al ergens anders aangegeven.
Maar ik ga nu echt naar bed. Het probleem is niet het lang opblijven, maar het vroeg opstaan en daarom moet ik als avondmens in een maatschappij die gericht is op ochtendactiviteit, tegen mijn natuur in op tijd naar bed.

Toegevoegd op 24-05-2009 01:07:16
En om op je andere vraag antwoord te geven: Ja HEEEEEEEEERLIJK!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga dag en nacht door....
14 jaar geleden
Nachtdier. Als ik niet hoef te werken begint mijn actiefste periode rond 20.00 uur.

Toegevoegd op 24-05-2009 01:43:57
Burning the midnight oil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
avondmens. second life erbij open en typen maar. overdag ben ik meer moeder juf en buurvrouw. :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nachtmens. Meestal vrijwillig (ik duw vlot om 12 uur 's avonds nog een film in de dvd-speler), maar nu ook gedwongen wegens drukke werkzaamheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat rijmt toch niet....?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat ik het zo zeggen: normaal zou ik nu lekker een film zitten te kijken, maar in plaats daarvan zit ik te werken. Ik kijk liever een film.
Ben geen avondmens. Feestje gehad vanavond, en nu nog eventjes op GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk niet, ik moet morgen om 9 uur werken. Dus eigenlijk moet ik lang en breed slapen, maar daar heb ik nog geen zin in. Soms ben ik een avondmens, maar ik kan ook genieten om lekker vroeg op te staan en te genieten van het ontwaken van een nieuwe dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben absoluut een avondmens, maar heb het geluk dat ik aan 4 à 5 uurtjes slaap per nacht genoeg heb en sta dan echt uitgerust op.

Toegevoegd op 24-05-2009 01:47:10
Dus eigenlijk ben ik ook blijkbaar een ochtendmens, want ik ben dan klaarwakker en heb nooit een ochtendhumeur.
(zelfs niet na een avondje gezellig doorhalen :-)).

Hmmm, ik ben een gelukkig mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ik slaap het liefst zo laat mogelijk en sta het liefst zo laat mogelijk op. Maar doordeweeks moet ik om 6:00 mijn nest uit en meestal ga ik pas rond 3:00 's nachts pas slapen dus aan het eind van de week ben ik helemaal kapot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben zeker een avondmens. Ik slaap het liefst tot 10 uur of 11 uur 's morgens en ben het meest in m'n element laat op de avond en de vroege nacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er eigenlijk een beetje aan.. Meestal moet ik overdag werken en reageer ik dus in de avond. In het weekend hetzelfde. Op vrije niet-weekend dagen reageer ik overdag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemd ik werd vanmorgen met deze vraag wakker, en wilde hem stellen, ik zie dat U me voor bent. Ik ben een morgen mens, voor de gek zeg ik wel eens je kunt me s'avonds wel aan een spijker hangen zo moe ben ik dan.
Hoe ik me ook wend of keer, ik kan mijn inwendige klok moeilijk verzetten, ben meestal om de zelfde tijd wakker s'ochtends.

Een vraag aan jullie kan dit in het geboorte uur zitten? of zou dit er niets mee te maken hebben??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een avond mens die graag vroeg opstaat.
En de inspiratie en de rust was vanmorgen om 05:00 intenser en mooier dan gisteren avond om 01:00.
Ik heb gelukkig maar heel weinig slaap nodig :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is lang geleden dat ik de nacht heb doorgehaald op het internet. Jaren achter elkaar ging ik niet voor 4-5 uur naar bed. Maar sinds ik het belang van het indernemen inzie ben ik vrij radicaal omgeslagen. Ik slaap om een uur of 12 en sta vrij standaard om 6 uur op. En je zult mij na 20 uur ook bijna niet op het internet zien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik las deze vraag vannacht op me mobieltje al, maar was aan het werk en nam niet de moeite om te antwoorden. (druk en mobiel is niet echt handig). Ik werk dus in ploegendienst en heb grote "moeite" met de ochtend uren, behalve nu na de nacht niet, maar ga zo een poging tot slapen wagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, je hebt het bijna goed, wij behoren tot de 'nachtjesmensen' , dat is kort voor 'kortenachtjesmensen'.