Volstrekt onverantwoord?

Je komt hier regelmatig vragen tegen, waarbij je gelijk vraagtekens bij kunt plaatsen. Maar ook in het dagelijkse leven gebeurd dit regelmatig...

Wat vind jij volstrekt onverantwoord en geef je hier dan ook een mening op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat zijn voorbeelden waar jij een vraagteken bij zet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een auto die 225 km/u rijd bijvoorbeeld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een auto die 225 km/u rijd bijvoorbeeld! Door de bebouwde kom of op een circuit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die vraag was op GV gestelt en na aanleiding daarvan ben ik met deze vraag gekomen...

Het beste antwoord

Met drank of drugs op rijden

Je bent een moodenaar met vorbedachte rade in mijn ogen.
k rij graag en drink graag. maar nooit samen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Onverantwoord is dat wat respectloos is...

Respectloos wil zeggen dat er geen re-spect is... Geen re-spect is geen wederzien... en als er geen wederzien is, dan is de ander er niet om uit te leggen en te verantwoorden wat die deed...

Dus alles waar geen respect in zit is onverantwoord...

Toegevoegd op 23-05-2009 10:38:14
ok...

Het geen respect hebben is volstrekt onverantwoord...

(hoe kan ik het duidelijker zeggen?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat wil je nu precies zeggen XiniX...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik zou zeggen, dat leg ik je niet nader uit... zoek het maar uit... Dan is dat respectloos en derhalve onverantwoord... voilá, kun je het nu plaatsen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yeah sure...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IK voel het niet, maar als je zegt Yeah sure, dan moet ik maar geloven dat je het wel snapt, maar het voelt niet zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp je uitleg wel. Dat is het probleem ook niet... Maar de link met de vraag is nog steeds erg ver te zoeken XiniX...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mensen die respectloos op je - duimpje drukken zijn onverantwoord?
(+1)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee... Dit zijn de mensen die het geen waardevolle bijdrage vinden...
Overantwoord is een handeling in woord of actie die oefening of kennis vereist maar zonder deze achtergrond wordt gedaan.

Resultaten die hieruit kunnen volgen zijn legio maar kunnen natuurlijk heel slecht uitpakken. Of ik dat ook hier op GV aantref, moet mijn antwoord nee zijn. Uitdagen zie ik hier vaker en mag van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen verantwoordelijkheid willen nemen voor je daden in het algemeen. Hier op Goeievraag worden meningen naar buiten gebracht omdat het anoniem kan.
Het is volgens mij een vorm van afreageren.
Het is afhankelijk van de situatie wat ik doe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iets wat volstrekt onverantwoord is, is iets waar je niet de verantwoordelijkheid over kunt of wíl dragen... dus iets doen (of nalaten) waarbij geen je zorg draagt voor de consequenties... op alle niveaus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als bron de Dikke van Dale?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee... mijn eigen koppiekoppie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oké...
het doen en laten van een politieke beweging genaamd pvv. en voor zover het kan presenteer ik de daadwerkelijke feiten in plaats van de meningen die als feiten worden gepresenteerd door diens aanhang.