Hier kun je op je eigen tempo studeren, makkelijk te volgen. In 3 weken kun je, wanneer je er genoeg aandacht aan besteed, een heel eind komen in de basis. De taal perfectioneer je door er in te blijven praten en denken.

http://www.nocomprendo.es/online_cursus_spaans/hol/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Op een cursus voor: Leer Spaans in 3 weken.
Nee, kijk op advertenties, daar staan bijna altijd wel hulplessen aangeboden voor talen. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat al mogelijk is, dan zul je het echt in Spanje zelf moeten doen, en niet hier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Spanje
Zonder gekheid, als je er 3 weken vakantie voor over hebt en je gaat daar een cursus doen, dan kun je je aardig verstaanbaar maken na die tijd.
Er zijn nogal wat scholen die les aan buitenlanders geven, Ze praten alleen spaans, dus je moet wel.
Je kunt bij particulieren verblijven, dus daar kun je ook behoorlijk oefenen en het spaanse leven leren kennen
13 jaar geleden
Duik een klooster in! Je hebt toch van die speciale kloosters waar je een taal kunt leren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nergens, 3 weken blokken met een gedegen taalcursus en je kan je wellicht enigzins verstaanbaar maken, maar dan ben je taal nog verre van machtig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ninguna parte!