Ik kan niet bij een begrafenis zijn en laat bloemen sturen, welk adres moet ik aanhouden? (zie uitleg)

Dinsdag is het afscheid nemen op locatie A en woensdag de begrafenis op locatie B. Wat is normaal gesproken de manier?

10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Locatie B lijkt mij.

Het beste antwoord

Daar is geen regel voor, je moet doen wat jij prettig vindt. Je kunt het laten bezorgen bij de begrafenisonderneming, of bij de familie. Kransen kun je het beste bij de begrafenisonderneming laten bezorgen, terwijl boeketten ook naar de familie kunnen. Je kunt een boeket ook aan iemand anders meegeven die wel naar de begrafenis gaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou voor locatie B gaan want als iedereen bloemen stuurt naar de begrafenisonderneming,moet er straks een extra volgwagen gehuurd worden voor de vele bloemstukken als er veel bloemen zijn.
En het is natuurlijk makkelijker want het moet toch naar locatie B.