Als je afgestudeerd advocaat bent en je gaat werken voor een advocatenkantoor ga je 3500 euro per maand zo ongeveer verdienen. 80-90 uur per week werken zijn dan geen uitzondering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

€ 2042,-- bruto per maand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan helaas alleen maar een startsalarissenoverzicht vinden uit november 2004:

http://carriere-advies.monsterboard.nl/salaris-voordelen/salarisinformatie/startsalarissen/article.aspx

In de lijst onderaan die website vind je dat een jurist € 2.325,- verdient, maar dit zijn dus gegevens uit 2004.
Antoni
14 jaar geleden
Bachelor rechten HBO: 2041 als startsalaris