Wat gebeurt er nou eigenlijk in area 51?

Je hoort de meest uiteenlopende theorien, van de onderzoeken van aliens tot het ontwikkelen van virussen en massavernietigingswapens.
Zelf denk ik eigenlijk dat het niet echt een groot praktisch nut heeft, weet iemand er misschien meer van?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Area 51 is een topgeheime militaire basis van de Amerikaanse luchtmacht en is gelegen in de Nevada woestijn ten noorden van Las Vegas. De basis ligt niet ver van het Kernwapentestgebied in Nevada waar honderden kernproeven plaatsvonden

Toegevoegd na 1 minuut:
het hele verslag kan je lezen op de volgende site..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Area_51