Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik de vraag terug over welke vlaggen de Tea Party-beweging in Amerika gebruikt?

Ik heb daarop een antwoord gegeven over de Gadsden-vlag.

Het is een vraag van lange tijd geleden. Ik heb toen een antwoord gegeven op de vraag. Het lukt mij niet meer de vraag en het antwoord terug te vinden. Ik vond het een interessante vraag en vond het heel leuk het antwoord te zoeken en te geven.

Picture for question
Antoni
4 maanden geleden
itsme
4 maanden geleden
https://www.startpagina.nl/v/maatschappij/politiek-overheid/vraag/500312/gebruikt-tea-party-beweging-gadsden/
Antoni
4 maanden geleden
@itsme, dank je wel! Dat is de vraag die ik bedoel(de)! Het lukte mij niet en het lukt mij nog steeds niet om deze vraag via Google terug te vinden. Ik probeer dat met "site:startpagina.nl/v/ gadsden" en andere zoektermen. De vraag verschijnt bij geen enkele zoekactie.
Amadea
4 maanden geleden
Inderdaad, die vraag is onvindbaar. Een moderator heeft kennelijk meer mogelijkheden. Vermoedelijk had de vraagsteller geen trefwoorden toegevoegd en zit het item niet meer in het zoeksysteem omdat deze gebruiker verdwenen is.
itsme
4 maanden geleden
Klopt, wij kunnen op andere manier zoeken. Er stonden geen trefwoorden bij, die heb ik inmiddels toegevoegd (tea-party en gadsden) maar ik merkte nog geen verbetering in de zoekresultaten.
Antoni
4 maanden geleden
In ieder geval is het goed om te horen dat het niet aan mij ligt dat de vraag niet te vinden is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing