Ja, zolang het nog niet is ontdekt en douane / politie nog niet ingelicht is;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yep!is een logisch antwoord.
dus een +!
Dat kan over het algemeen makkelijk. Meestal is het na een misdaad niet meteen duidelijk wie de dader is.
Als je dus dan vantevoren al je plan klaar hebt, kun je makkelijk naar het buitenland.
Doe dan je huiswerk ook goed en bekijk met welk land Nederland geen uitleveringsverdrag heeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij veel misdrijven wordt de verdachte niet internationaal gesignaleerd. Denk bijvoorbeeld aan diefstal. Wel een misdrijf, maar alleen nationale signalering.

Bovendien is de grenscontrole binnen Europa minimaal. Je komt dus makkelijk in het buitenland.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Geen enkel probleem, zoek wel een land uit dat geen uitleveringsverdrag heeft met Nederland.