“Autofabrikanten focussen naar aanleiding van de Europese CO2-regels meer en meer op de ontwikkeling van elektrische voertuigen en leveren steeds minder auto's af-fabriek met LPG. Steeds minder aanbod betekent dus ook steeds minder interesse van de consument.”
fremar
8 maanden geleden
ronron1212
8 maanden geleden
Auto;s worden niet geleverd op lpg die moet je laten inbouwen @fremar
tinus1969
8 maanden geleden
Lpg inbouwen in een elektrische auto wordt lastig…
LPG wordt niet meer gepromoot omdat het de bedoeling is dat vanaf 2035 geen nieuwe brandstofauto’s (benzine, diesel, lpg) meer worden verkocht in de EU.
tinus1969
8 maanden geleden
SentWierda
8 maanden geleden
2035 duurt nog ruim elf jaar. Dan zou tot 2030-2034 LPG toch kunnen worden gepromoot?
tinus1969
8 maanden geleden
LPG promoten is strijdig met de boodschap dat alle brandstofauto’s zsm moeten verdwijnen. Draai het om: waarom LPG nog promoten?