Daar projecteert de auto-cue op
Zodat hij geen blaadjes mee hoeft te nemen met z'n speech erop
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+)
Inderdaad, de tekst van de toespraak wordt regel voor regel geprojecteerd. Obama leest a.h.w. zijn toespraak voor. Vaak staan er meer glazen plaatjes, zodat hij ook nog verschillende kanten op kan kijken, zodat het publiek het gevoel heeft dat hij alle hoeken van de zaal inkijkt, dit om een beter "contact met het publiek" te simuleren.