Hoe kan ik een procesverbaal van de politie opvragen in Zwolle over een gestolen mountainbike?

betreft aangifte gestolen mountainbike in Zwolle

een jaar geleden
1.4K
SentWierda
een jaar geleden
Probeer een afspraak te maken met (of ga langs bij) de politie in Zwolle: hoofdbureau Koggelaan 8. Voor treinreizigers: op loopafstand van de achterzijde van het NS-station. Tel. 0900-8844.
JDHaas
een jaar geleden
Ben jij partij in de aangifte? Je vraag is wat beknopt.

Antwoorden (1)

Ga naar politie.nl/mijn politie. Log in met je Digid, en je kun daar je vragen stellen en jouw aangifte(s) inzien.
een jaar geleden