Nu nog niet...

Wanneer het debat over enkele maanden wordt voortgezet dan is een kabinetscrisis zeer goed mogelijk. Er zijn kabinetten om minder gevallen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee hoor, ze zijn allemaal verzot op macht, wie van hen pleegt nu kamikaze?

En als het toch valt, petje af voor die dat laat gebeuren, want het is gewoon schande dat ze zich hier druk over maken in deze tijd van crisis... Waarom gaan ze niet met belangrijke zaken aan de slag...
Is mij een raadsel...

Als het valt daarover, dan ben ik blij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Yason;

Ik denk dat er wel weer een laf compromis uit gaat komen; uitstel tot na deze kabinetsperiode. Zo kan de PvdA zijn verkiezingsbelofte houden, CU en CDA hun handen in onschuld wassen en blijven ze lekker allemaal samen doorregeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk zeker dat het kabinet niet gaat vallen. Ze zijn veels te bang voor de hoge scores die Geert Wilders momenteel in de peilingen haalt, terwijl ze er zelf toch beduidend minder goed voor staan.
Nee, dan liever iets langer het pluche warm houden en wachten op een misstap van Mr. Waterstofperoxyde en eventuele mogelijkheden om zelf punten te scoren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze erg happig op premier Wilders zijn, dan laten ze het kabinet vallen.

Maar wat er ook gebeurt, zal de PvdA er slechter vanaf komen. Enerzijds als ze toch met aanschaf instemmen lijken ze hun standpunten voor de zoveelste keer te hebben ingeruild voor regeringsmacht. Anderzijds als ze NIET mee instemmen en het kabinet eventueel laten vallen, zullen ze door de oppositie neergesabeld worden als de partij die de regering te midden van een financiële crisis laat vallen. Moeilijke positie...