totaal niet, als je denkt dat Nederland bureaucratisch is moet je 'ns een tijdje in Frankrijk gaan wonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk dat communistisch China nog wel meer regels kent. Geldt waarschijnlijk ook voor andere communistische landen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Dat zal Noord Korea zijn, kijk de doc inside North Korea! Die gaan met vlag en wimpel op de 1ste plek die overtreffen China!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee,maar volgens mij wel degene met de meeste verplichte verzekeringen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, zeker niet. Er zijn legio plekken waar alles veel meer is dichtgetimerd met regeltjes en boetes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Zeker niet.
Engeland is een dichtbij buur waar zeker meer regeltjes zijn. (Niet op het gras lopen, een brodje neerzetten als je de vloer boent, niet op de tweede verdieping de ramen openen in kantoren vanwege gevaar om maar een paar nutteloze regeltjes te noemen.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt er soms wel op! Maar nee, er zijn heel veel landen waar ze nog véél moeilijker kunnen doen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Amerika bijvoorbeeld:
* In Ohio is het verboden vissen dronken te voeren.
* In Alabama is het verboden in de kerk een valse snor te dragen die tot lachen aanzet.
* In Arkansas is het strafbaar om Arkansas verkeerd uit te spreken.
* In Alabama is het een man verboden zijn vrouw te slaan met een stok die in diameter dikker is dan zijn duim.
* In Californië is het niet toegestaan te fietsen in een zwembad.
* In Connecticut mag je geen witte wandelstok gebruiken tenzij je blind bent.
* In Californië mag je geen cowboylaarzen dragen, tenzij je eigenaar bent van minstens twee koeien.
* In Colorado overtreedt een man de wet als hij een slapende vrouw kust.
* In Florida is het aanstootgevend naakt te douchen.
* In Maine is het verboden in volle vlucht uit een vliegtuig te stappen.
* In Michigan mag een vrouw haar haar niet knippen zonder toestemming van haar man.
* In Californië is het in de rechtzaal verboden te wenen op de getuigenbank.
* In Florida riskeren vrouwen een boete, als ze in slaap vallen onder de haardroger, hetzelfde geldt voor de kapper.
* Op Hawaï worden inwoners die geen boot bezitten beboet.
* In Iowa moeten éénarmige pianospelers gratis optreden.