Wilders... Niet omdat ik hem goed vind maar omdat ik hem niet goed vind... En hoe sneller hij de macht heeft, hoe sneller hij door de mand zal vallen en hoe sneller wij allemaal Wilders vergeten zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wilders is alleen het gezicht van de kiezers die teleurgesteld zijn in de oude grote partijen, zodra Wilders valt zullen ze een ander gezicht zoeken en ook vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag was wie een goede opvolger voor Balkenende zou zijn. Als Wilders premier zou worden dan hebben we binnen no time een volksopstand, of een internationale rel vrees ik. Gelet op de roerige reactie die Wilders in binnen-en buitenland oproept. Ik zie niet zo in wat wij daarmee opschieten. Los daarvan, in de kern ben ik het met veel standpunten van Wilders eens. MAAR de manier waarop hij dat uitdraagt en daarmee over ethische grenzen gaat vind ik verwerpelijk. Alleen daarom al zou ik nooit op Wilders stemmen. Dat zou 'van de zotte zijn'.

Andere antwoorden (5)

De voorzitter van de SER, Alexander Rinnooy Kan.
Een wijs en breed denkend man, die veel ervaring heeft en door de meeste partijen en instanties wordt gerespecteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De partijleider van de grootste partij lijkt me de logische opvolger.

Toegevoegd na 1 minuut:
Omdat het (bijna) altijd de partijleider van de grootste partij is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha,die Werner! Nee ik ben Hansv niet. en wie denkt/wil Werner dan dat de grootste partij wordt? Maar toch een +!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hi Peter. Thanks. Tussen haakjes ik denk dat we deze keer een van die uitzonderingen gaan krijgen en dat iemand anders dan de partijleider van de grootste partij premier wordt......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel een logische weg, maar met de PVV als grootste ongewenst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja Wimmie, Als het de grootste partij wordt niet ongewenst door al die mensen die er op stemmen lijkt me.....
Horst Schlämmer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet goed? dirk scheringa dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ziet er intelligent uit.
Peter R de Vries, hij lijkt onafhankelijk en mensen geloven in hem.
Met hem als premier heeft Nederland altijd een alibi!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 leuk antwoord..
Iemand met charisma en die ben ik nog niet tegengekomen als ik zo zie wat er in de kamer zit. Ik heb hem ook nog niet gehoord overigens. Een man die boeit en waar je naar moet luisteren, Hij is er nog niet, dus of we wachten nog af, of hopen dat we een vrouw krijgen.
Een type als "ijzeren Maggie",of buurvrouw "Angela",die doen het toch niet slecht. Helaas heb ik die ook nog niet in de kamer gehoord of gezien.
amc