De G20 heet de verzameling landen te zijn met de grootste economieën; welnu, het BNP van Turkije is lager dan dat van Nederland en het BNP van Zuid_Afrika is zelfs minder dan de helft van het BNP van Nederland; toch zitten die landen wèl in de G20 maar Nederland niet.
Onlogisch dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Welnee. Nederland behoort niet tot de 20 grootste economieën van de wereld. En wordt daar door Europa vertegenwoordigd. Dat we er een paar keer bij mochten zitten komt omdat Bush ons zo aardig vond.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welles, maar geen -1
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnp
Nederland moet niks!
En waarom niet: omdat Nederland een democratie is en we binnenkort weer verkiezingen hebben. Meningen die je hierover hebt, kun je daar laten blijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slaat als een tank op een varken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, een tank nog wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tank nog wel! Fantastisch! Hiervoor alleen al heb je van mij een extra minnetje verdiend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja stippel. humor heb je wel.
Ja en zit daar ook in omdat Europa erin zit.
Nederland staat op de 16e plaats in de lijst van landen naar bnp, dus behoort tot de 20 landen met de grootste nationale economieën.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, Nederland neemt deel aan het overleg via de EU en als NL erbij zou komen dan zouden landen die van groter belang zijn, Indonesië en Saudi Arabië moeten afvallen, en die zijn veel belangrijker om te betrekken bij het overleg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, ben eigenlijk ook niet zo'n fan van de G8. globalisering lijkt een feit in worden, maar als dat dan zo nodig moet nodig iedereen dan uit aan de tafel.