Wat heeft de PVDA nog met arbeid te maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Exact even veel als het CDA met christelijkheid.

Het beste antwoord

Weinig tot niets. Ooit opgericht voor de hardwerkende burger. Tegenwoordig wordt die hardwerkende burger uitgebuit door de PVDA.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Weinig tot niks, maar door list en bedrog blijven ze toch aan de macht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets. Staat in dezelfde verhouding als ANWB tot wielrijders (fiets)
AWM
14 jaar geleden
Het is makkelijk om zo met modder te gooien, kwak. Geef daar eens een voorbeeld van? Van dat list- en bedrog dan, en dan met name op het gebied van deze vraag: werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die komen bij een lekke fietsband als je lid bent in iedergeval je band nog plakken
AWM
14 jaar geleden
Ik kan je gekwaak niet volgen. Leg nou eens echt uit, ik geef liever geen minnetjes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry blaaskaak maar heb mijn reactie verkeerd geplaatst. Had onder de vraag moeten staan! Ook ik ben geen minkukel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeroen ik heb jouw beledigende uitdrukking gemeld. Je gaat hier mee over de schreef!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt mij niet uit, dat kan ik met een waslijst van feiten aantonen. De PvdA is een belediging voor de burger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook geen fan van de PvdA, maar moet het toch zeggen: als je een waslijst hebt om iets aan te tonen, zég dan niet dat je een waslijst hebt, maar tóón je waslijst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een partij die op een paar uitzonderingen van coruptie en vriendjespolitiek aan elkaar hangt. Indien nodig zal ik dit zeker doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kunt U mij,geachte heer, één partij noemen,waar geen vriendjespolitiek bedreven wordt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja de partij van boer koekoek in het verleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad,van de doden niets dan goeds! Maar dat geloof je toch zelf ook niet?
Helemaal niets. Het is een verkapselde vvd/cda. M.a.w. de verraders van het socialisme.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
net zoveel als de PVV met vrijheid te maken heeft, of de VVD met vrijheid, of TON met trots.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enkel......., hun verleden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets.

Buiten dat sommige arbeiders het nog steeds niet snappen en stug blijven stemmen op het clubje zakkenvullers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zakkenvullers zitten niet in de politiek maar bij het bankwezen.
Alles.
De mensen bij de PVDA zijn allemaal aan het werk.
En de vrijwilligers doen het omdat ze de partij belangeloos willen steunen.
Alleen Wouter Bos heeft dat even niet begrepen want die stopt met werken en gaat voor zijn kinderen zorgen.
Maar daar heeft hij veel arbeid voor verricht.
Overigens zou de A van CDA ook voor arbeid kunnen staan want daar werken ze ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De PvdA is ontstaan uit de arbeidersbeweging. Je had de arbeiders die werden uitgeknepen en de kapitalisten die profiteerden. De PvdA kan nu misschien beter heten: partij van de rechtvaardigheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zeiden het zelf al in de verkiezingscampagne
Partij van de Aanpak

Geert Wilders noemde het
Partij van de Arabieren.

Het is duidelijk de partij heeft een identiteitscrisis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In die mate dat ze de arbeid flink belasten, zodat er voor jan met de pet weinig overblijft na de streep.