Hoe word je president van een arm land?

Ik wil president van Bangladesh worden over een x aantal jaren. Dan wil ik het land helemaal opknappen. Dat het een soort Indonesie/Malediven wordt. Hoe bereik je zo'n doel? Ook belasting etc. invoeren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel succes!!

Antwoorden (6)

Bij de verkiezingen jezelf verkiesbaar stellen. Leuke campagne houden zodat je ook gekozen wordt. Daarna moet je ook nog daadwerkelijk je plannen waarmaken want anders heb je de bevolking voorgelogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet de zakken met geld niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja, en zakken met geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En het is handig om de taal van het land te spreken, tenzij je echt heel veel bergen vol zakken geld meeneemt, maar of er dan nog geld over is om het land op te bouwen, en de mensen inmiddels niet geëmigreerd zijn...? Veel sterkte, en als het kan, stem ik op je!!!
In een arm land opent geld erg veel deuren. Al is het maar voor een campagne, en je te omringen door de juiste mensen.

Toegevoegd na 13 uur:
Als je dan ook de taal nog eens meer dan machtig ben heb je de helft al gewonnen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die taal spreek ik wel, niet vloeiend maar het schrijven is veelste moeilijk. ALS ik president wordt voer ik Engels als hoofdtaal in en ga ik de munteenheid ''Taka'' hoger ''laten maken''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk dat soort harde maatregelen (even Engels invoeren) zal contraproductief werken als de bevolking het niet wil.
Ten eerste zal je toch inwoner van het land moeten worden en de nationaliteit van het land waar je president van wilt worden. En wat bedoel je met belasting invoeren etc? Denk niet dat je daar erg mee scoort bij een straatarme bevolking
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je plannen klinken goed.... Maar wordt dan president van Griekenland ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afgezien van bovenstaande met als belangrijkste GELD wil ik nog toevoegen dat in sommige landen je er rekening mee moet houden dat je geen president kan worden als je niet in het land geboren bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op dezelfde wijze als van een rijk land.de daar geldende regels volgen en je verkiesbaar stellen.veel succes.