Wie was de betere politicus: Mental Theo of Hilbrand Nawijn?

Mental Theo stond nr 2 op de lijst van de Partij van de Toekomst (minister van feest), en was een verdienstelijk happy-hardcore-dj samen met Charlie Lownoise. Nawijn jumpstylede, was minister en staat nr 1 op de Lijst Hilbrand Nawijn in Zoetermeer.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Nawijn heeft zich in zijn leven een prima bestuurder betoond. Als kamerlid kwam hij danig minder uit de verf en zijn mediaoptredens sindsdien vind ik om te gruwen maar om hem nou te vergelijken met die kale pillenboer die aangeschoten meisjes van vijftien op televisie vraagt wat ze nou zo lekker aan anale seks vinden (was destijds een programma op TMF geloof ik) is toch al te dol.

Mental Theo moet zich mijns inziens vooral bezig blijven houden met het produceren van electronische herrie en het racen in goedkope auto's maar toch echt definitief de pretentie laten varen ooit wat serieus te betekenen in de Nederlandse politiek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Laat ik allereerst vooropstellen dat ik ze beide flapdrollen vind, maar als ik toch zou moeten kiezen ga ik voor Nawijn. Mental T heeft echt helemaal niets gepresteerd op politiek vlak en ik betwijfel daarom ook zijn kwaliteit(en) als politicus...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
beide, mijns inziens, komen in aanmerking voor slechste politicus.
de minst slechte van de twee zal nawijn zijn, maar met de hakken over de sloot.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou toch kiezen voor Hilbrand Nawijn. Ook al heeft hij zijn imago behoorlijk naar beneden gehaald met zijn zangcarriere was het mijns inziens geen falende minister. Van MT heb ik op politiek vlak een lagere achting.