Waarom is er zo weinig aandacht bij de politieke partijen voor het probleem van pedofilie?

Steeds vaker horen we over de problemen met pedofilie. Steeds vaker worden pedofilen betrapt en de straffen zijn vaak veel te weinig. Nu zijn er verkiezingen en ik zie maar heel weinig partijen die aangeven dat ze dit fenomeen hard willen aanpakken. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steeds vaker? Veel te weinig? Daar merk ik niks van. Lees je misschien de verkeerde krant?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag Klaas plus1 !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je ideeën wat de politiek zou moeten doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.ziedaar.nl/article.php?id=340
Lees dit ook eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.martijn.org/page.php?id=103000 @Stippel wil je dit ook eens lezen dan?
Vorige week in de uitzending van Knevel en vd Brink.
Ik wordt er misselijk van, snap niet dat dit allemaal zomaar kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super vraag beste Klaas plus 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar ben jij nu niet barca?: )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nelly3: ik word er ook misselijk van. Maar roepen dat de politiek er iets aan moet doen, helpt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie moet er dan wel wat aan doen? Mij lijkt het dat de politiek hier heel hard met ingrijpen met hele hoge straffen. Als hun het niet doen, moeten we deze personen dan vogelvrij verklaren, zodat iedereen met ze kan doen wat ze willen?

Het beste antwoord

omdat ze denken dat ze daar niet mee scoren.......
maar ik ben het met u eens dat is rete belangrijk, dat daar eens echt iets aan gedaan wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Heel goed gezien

Andere antwoorden (6)

Die is er wel, maar het is nu geen hot item waarmee je stemmen kan winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van één partij weet ik dat ze keiharde maatregelen hier tegen willen,net als dierenmishandeling! Maar er is tot nu toe niet over gesproken,als er recent n geval van pedofilie was geweest,was er vast en zeker wel over gesproken. Nu gaat t voornamelijk over de economie. Jij staat voor 80% achter deze partij Klaas!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus voor pluske waar stem jij op ? ik denk partij van de dieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha 80% achter de ideeen, maar niet achter de partij.
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kweet niet meer op wie ik moet stemmen,denk dat ik mn oproep maar verkoop hahahaha
Elke partij vind pedofilie onacceptabel. Dus daar maken ze geen partijpunt van. Het heeft geen enkele zin, want je onderscheidt je er niet mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rare vraag, vindt je zelf ook niet?
Ze zouden kunnen beginnen met de kerk te verbieden, want dat zijn broeinesten van pedofilie. Voor de rest is het probleem niet groot genoeg. Jij, anderen en de media blazen het probleem op tot een grootte die niet in overeenstemming is met de realiteit. Bovendien, wat wou je eraan doen? Het zijn niet altijd recidivisten. ik denk dat zelf niet eens bekend is hoeveel procent in herhaling vervalt.

Om aanvallen onder de gordel te voorkomen: ik heb niet op zijn minst gestresseerde in kinderen, seksueel niet en emotioneel niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het tot moeilijke discussie leidt.

Omdat het snel afglijdt tot een emotionele valkuil waar je als politicus niet in terecht wil komen.

Mensen zat die geen moeite hebben met pedofilie, daar moet je als politicus helaas ook nog eens rekening houden.

Groen Links heeft jarenlang een partijvoorzitter gehad die openlijk pedofiel was. Groen Links heeft ook jarenlang een link op hun site naar de pedofielenclub martijn gehad, juist, die club die op hun site tips geeft over hoe jonge kinderen te benaderen zonder dat het de ouders opvalt.

Kijk, sommige (ik ken er een dus) partijen hebben misschien wel aandacht voor pedofilie, maar juist andersom dan jij bedoelt.

Groen links noemt het diversiteit.
Voor GL is pedofilie dus net zoiets als mannen die van mannen houden of vrouwen die van vrouwen houden.
Lekker is dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 mooi gezegd
Misschien omdat de hoeveelheid stemmen die ze krijgen voor hen meer telt dan of er belangrijke onderwerpen aan bod komen?