Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de standpunten van de politieke partijen over het verlagen van de minimumloonsleeftijd?

Hallo,
ik doe samen met nog een paar leerlingen een profielwerkstuk over het verlagen van de minimumloonsleeftijd. Nou moesten we wat standpunten hebben van politieke partijen, maar we kunnen er niet veel vinden. Wie kan ons helpen?!

1.3K
ronron1212
7 jaar geleden
Hoezo verlaging van de leeftijd?
Antoni
7 jaar geleden
Je kan contact opnemen met de partijen door de partijbureaus of de Tweede Kamerfracties te bellen. De telefoonnummers vind je op de websites die vrijwel altijd bestaan uit www. partijnaam.nl.
Erna55
7 jaar geleden
Wat bedoel je met "verlagen van minimumloonsleeftijd ?
7 jaar geleden
Het gaat over "de verlaging van de leeftijd waarop men recht heeft op het volwassenminimumloon" waar over op 25 oktober 2016 van 13:30 - 14:00 in Klompezaal van de tweede kamer een commissie vergadering is weest.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De standpunten kun je vinden op de website van Young & United. Maar bij de behandeling van het wetvoorstel en in de commissie vergaderingen er over zal ongetwijfeld de standpunten vertelt zijn. Ook bij de stemmingen zie je wie voor en wie tegen was. Om het ene ander te vinden op de website van tweede kamer heb je hulp nodig.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dus Young & United kan je helpen, maar ook op de website van de tweede kamer kun je op gaan zoeken.

Toegevoegd na 11 minuten:
Misschien ook interessant is de derde link :)
Mocht het niet duidelijk zijn, dan kan je altijd nog de woordvoerders van de verschillende politiek partijen vragen wat ze nu precies bedoelde.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding