Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werken boswachters ook in de nacht ?

Ik vroeg me dit af omdat de politie gewoon in de nacht diensten heeft en als ik het vraag aan bijv. staatbosbeheerdan willen ze niet antwoorden.

7 jaar geleden
4.4K
tinus1969
7 jaar geleden
@andyka, de boswachter gaat jou niet vertellen waar en wanneer hij patrouilleert. Dat maakt het voor stroperes etc makkelijker om hem te ontwijken.
andyka
7 jaar geleden
Ja klopt
Thecis
7 jaar geleden
@tinus1969
Ook als je zo'n vraag stelt, kan een algemeen antwoord gegeven zonder op de details in te gaan. Zo kan staatsbosbeheer wel degelijk een antwoord maken.
Als je aan een gewone agent vraagt of deze ook 's nachts werkt, zal hij/zij echt niet direct zeggen waar en wanneer er gepatrouilleerd wordt. Een algemeen antwoord zou dus ook vanuit staatsbosbeheer gewoon mogelijk kunnen zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als er s'nachts al eens stropers op pad zijn dan moet de boswachter er in de nacht op uit.
(Lees meer...)
fremar
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klopt, het kan zijn dat er stropers zijn in het bos, daar moet de boswachter dan op af: http://www.digibron.nl/search/detail/012e9b1a619f32c8ccb4c23a/op-pad-met-boswachter-p-van-asselt-in-een-jeep-door-nunspeets-bossen Maar ook dumpers van grof vuil, of chemische stoffen komen 's nachts naar het bos om ongezien hun gang te kunnen gaan.
Je bent alleen vergeten ja, of nee in je antwoord te verwerken, waardoor je antwoord niet echt een antwoord is. Toch een plus, je bedoeling is goed en je antwoord ook.
Een boswachter is buitengewoon opsporingsambtenaar (boa) en werkt zo nodig buiten zijn normale uren zoals bij extreem weer en ook bij andere zaken als vermeende stroperij, diefstal, crossen en dergelijke. De boswachter kan dus op elke dag en elke tijd werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding