Politie doet ruim een maand na een schietpartij wederom sporenonderzoek. Wat is dan nog het nut?

De schietpartij was in en rond bosjes. Hier lopen dagelijks mensen hun hond uit te laten. Er is al een aantal keer sporenonderzoek gedaan.
Wat kan dit onderzoek de politie dan eventueel nog opbrengen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je een link?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie dat forensisch rechercheur XXXIII van het toneel verdwenen is. Jammer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik geef geen link. Maar die is toch niet nodig voor een vraag als deze?
Als ik de link hier neer zet is nl. wel heel erg duidelijk waar ik woon en ik ben toch een beetje voorzichtig wat dat betreft op internet.

Het beste antwoord

Ik vermoed dat politie nieuwe informatie heeft gekregen en gericht naar een bepaald soort spoor zoekt om die informatie te bevestigen.
Bv hondedrollen omdat er gebleken is dat de dader mogelijk een hond bij zich had. De eerste keer hebben ze de hondedrollen laten liggen als zijnde irrelevant.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat wat betreft die hondedrollen zou heel goed kunnen.