Hoe zit het als ik mijn achternaam als minderjarige wil wijzigen naar die van mijn moeder?

Ik vind online dat het 835 euro kost om mijn achternaam te veranderen als minderjarige maar als ik de achternaam van mijn moeder wil is deze prijs dan hetzelfde?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

De precieze informatie vind je hier: De mogelijkheden om je naam te wijzigen zijn beperkt (de naam van je andere ouder aannemen is één van de weinige opties). De kosten zijn in alle gevallen (meerderjarig, minderjarig) 835 euro.

Toegevoegd na 13 minuten:
In de meeste gevallen moet je vader trouwens toestemming geven. Uitzonderingen bestaan, maar zijn lastig.
tinus1969
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt