Hoe moet het opgelost worden als er een huis in de brand vliegt in een dorp, wat ver van een stad ligt?

Stel je voor, je woont in een dorp en een van de huizen in dat dorp vliegt in de brand, maar dat dorp ligt niet dichtbij een stad. Hoe wordt dit opgelost?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
De vrijwillige brandweer, die als het goed is in elke streek actief is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, er zijn regels voor de maximale tijd tussen een melding en het arriveren van de hulpverleners. Alle adressen, ook in de 'middle of nowhere' moeten gedekt zijn.

Antwoorden (2)

Hetzelfde als gewoon in de stad. Brandweer bellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overal in Nederland zijn hulpdiensten binnen 15 minuten aanwezig dus binnen een straal van pak 'm beet 10 km zit een brandweerpost.